Ons doe-het-samen pakket genomineerd voor impactprijs

De prijs

Ons doe-het-samen pakket voor leerling, ouder en school is genomineerd voor de PGOsupport impact prijs. PGOsupport zet projecten en initiatieven in het zonnetje die met gezamenlijke inzet van het patiëntenperspectief impact hebben op de kwaliteit van zorg en/of kwaliteit van leven.

Ruim 30 projecten en initiatieven zijn aangemeld. Een deskundige jury heeft uit deze inzendingen 14 projecten genomineerd. Tijdens de online talkshow op 1 oktober 2020 maken we de winnende projecten bekend. Meld je hier aan voor de talkshow.

De impact van de gids

De afgelopen jaren zijn er meer dan 3.000 gedrukte gidsen voor het basis- en voortgezet onderwijs verspreid. De verschillende onderdelen zijn bijna 20.000 keer gedownload.

De gids blijkt een hulpmiddel voor een goed gesprek en het maken van afspraken. Meer dan de helft van de ontvangers gebruikt de gids daadwerkelijk om met elkaar in gesprek te komen. Daarnaast maakt ruim een derde afspraken en legt deze vast in het bijbehorende zorgplan of de leerlingenpas.

Ook enthousiast geworden? Steun ons!

Stem dan op ons tijdens de talkshow van PGO Support.

2. Onze impact.jpg