Onze hulplijn voor advies op maat

Onze hulplijn voor Advies op maat

Mail of app ons

Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat je als leerling, student, ouder of school nog vragen hebt. Onze ambassadeurs hebben een schat aan ervaring, kunnen goed luisteren en met je mee denken in oplossingen! Dus heb je een vraag en staat het antwoord niet op onze website of in één van onze gidsen? Neem dan per mail of per app (06-20048278) contact met ons op.

Beschrijf je situatie, vraag of probleem zo concreet mogelijk

Beschrijf je vraag of probleem zo concreet mogelijk in je mail en vermeld je telefoonnummer zodat we je terug kunnen bellen. Wij kijken dan welke ambassadeur het beste matcht met je vraag. Heb je een voorkeur voor één van de ambassadeurs? Dan kan je dat ook doorgeven, dan proberen we daar rekening mee te houden.

Reactie van ons

We streven ernaar om je mail binnen drie dagen te beantwoorden. Soms lukt dat niet.  Alle ambassadeurs zijn vrijwilligers en gaan bijvoorbeeld ook wel eens op vakantie. Mocht je na een week nog geen antwoord hebben ontvangen stuur dan een herinneringsmail  Alvast dank voor jullie begrip.

Naast onze ambassadeurs zijn er ook nog andere instanties die advies op maat kunnen geven voor als je vast loopt. Die vind je hier.