Wordt een held

Wordt een held voor chronisch zieke kinderen

"Zorgeloos naar school heeft mij heel veel gebracht. Via een vriendin die een online webinair had over reuma, hoorde ik voor het eerst van zorgeloos naar school. Ik heb meteen gebeld, mijn hulpvraag uitgelegd en werd gelijk aan een ambassadeur gekoppeld. Verder heb ik de waaier met maatwerk opties, die in de gids zit, helemaal uitgeplozen. De tekst die erin staat voor meer begrip op school en dat we ernaar kunnen handelen omdat het al op papier staat. Ik vertel iedereen dat zorgeloos naar school mijn leven heeft veranderd."

Met je donatie help je chronisch zieke kinderen om naar school te gaan zonder zich zorgen te hoeven maken over hun gezondheid. Een donatie vanaf 25 euro maakt het bovendien mogelijk voor onze stichting om een instellingssubsidie te ontvangen van het ministerie van volksgezondheid, wat ons in staat stelt om nog meer kinderen te helpen.

Jouw bijdrage maakt dus dubbel het verschil. Het kan betekenen dat een chronisch ziek kind eindelijk naar school kan gaan zonder angst om gepest te worden of doodmoe eerder naar huis te moeten.

Met de steun van donateurs zoals jij kunnen we bovendien investeren in het opleiden van leerkrachten en begeleiders, zodat zij beter begrijpen wat de specifieke behoeften zijn van chronisch zieke kinderen. Ook kunnen we hun belangen behartigen op school of in Den Haag zodat de juiste hulpmiddelen ingezet kunnen worden zodat ze niet achterblijven in hun schoolwerk. Laten we samen deze kinderen en jongeren gelijke kansen te geven en zo een betere toekomst te bieden. Jouw donatie maakt het verschil!

Doneer

€5 €10 €15 €20 €25 €50 €100 €200 €500

Liever zelf overmaken? Dat kan natuurlijk ook, via rekeningnummer IBAN: NL25 TRIO 0391097865 met vermelding van je woonplaats. Let op: als je een gift overmaakt via de bank, zien wij jouw contactgegevens niet. We kunnen je, als je nog niet bij ons bekend bent, niet bedanken of een ontvangstbevestiging sturen.

We zijn een door het CBF erkend goed doel dus je donatie is bij ons in goede handen. Van elke euro die je aan ons doneert wordt 99 cent direct ingezet om naar school gaan voor een chronisch ziek kind zorgelozer te maken.